18.6.12

Κερκυραϊκό μπιάγκο!

Κάποιοι ίσως το ξέρετε, παραδοσιακό Κερκυραϊκό πιάτο με ψάρι, απλά το έχω προσαρμόσει στις δικές μου γεύσεις! Η παραλλαγή που κάνω στην αρχική συνταγή των γιαγιάδων μου, είναι τα καρότα και η μαγιονέζα που προσθέτω.


Υλικά: 
800γρ. ψάρι της αρεσκείας σας( συνήθως χρησιμοποιώ φέτα ψάρι, δεν έχει κόκαλα, το προτιμώ, αυτή την φορά το έφτιαξα με μπακαλιάρο Αλάσκας φιλέτο)
3-4 πατάτες κομμένες σε κομμάτια.
1 σκελίδα σκόρδο.
1 κρεμμύδι μικρό τριμμένο.
2 καρότα κομμένα σε ροδέλες.
μαϊντανό.
2 κουταλιές της σούπας μαγιονέζα.
λεμόνι.
λάδι.


Εκτέλεση:
Σοτάρω το κρεμμύδι και το σκόρδο μέχρι να ροδίσουν σε μία χαμηλή κατσαρόλα με το λάδι, προσθέτω τις πατάτες, τα καρότα και νερό αρκετό, βράζω μέχρι να μαλακώσουν. Στη συνέχεια βάζω το ψάρι, δεν θέλει πολλή ώρα να βράσει, οπότε προσέχουμε να μην λιώσει. Πριν το σβήσιμο, ανακατεύω λίγο από το ζουμί της κατσαρόλας σε ένα μπολάκι την μαγιονέζα, να λιώσει καλά και το ρίχνω στη κατσαρόλα. Λίγο μαϊντανό και το φαγητό μας είναι έτοιμο. Στο σερβίρισμα προσθέτουμε όσο λεμόνι μας αρέσει.
Η μαγιονέζα θα του δώσει μια ιδιαίτερη γεύση!! Το πόσο ζουμί θα έχει το φαγητό μας εξαρτάται πως σας αρέσει. Εγώ προτιμώ να έχει αρκετό ζουμάκι για να βουτάω ψωμί! :)










4 σχόλια:

  1. Νοστιμότατο και λαχταριστό φαίνεται!! Η πινελιά της μαγιονέζας κάνει τη διαφορά!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραία συνταγή Χριστίνα μου, την κρατώ!
    φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Νομίζω ότι θα την δοκιμάσω την συνταγή σου!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια σας!