5.8.12

DIY Weekend: Στέκα με χειροποίητα λουλούδια!

Λουλούδια στα μαλλιά! Μου αρέσουν τόσο πολύ οι στέκες και οι κορδέλες με λουλούδια, μάλιστα σκεφτόμουν ότι θέλω να φτιάξω μία για την κόρη μου. Και την κατάλληλη στιγμή βλέπω στην σελίδα στο fb του TV Crafts μια στέκα με υπέροχα λουλούδια και πως να τα φτιάξουμε μόνοι μας. Τα υλικά που θα χρειαστούμε είναι ύφασμα, δαντέλα, κόλλα, βελόνα, κομματάκια στρογγυλά από τσόχα, κρυσταλλάκια και φυσικά μία στέκα. 
Δείτε τις εικόνες για να καταλάβετε καλύτερα!



πηγή: www.gomakeme.com

12 σχόλια:

  1. Καλή εβδομάδα!!! Υπέροχη η ιδέα για τη στέκα με τα λουλουδάκια!!! Θα τη δοκιμάσω!!! Φιλάκια πολλά και να περνάς τέλεια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πράγματι είναι πολύ όμορφα για κοριτσάκια! Αν το φτιάξεις η κορούλα σου θα ενθουσιαστεί.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφη ιδέα γιά κοριτσάκια!!Σκέπτομαι να τό φτάξω γιά την εγγονή μου!!Καλή εβδομάδα Χριστίνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχη!! Πολύ ρομαντική στέκα! Κι εμένα μου αρέσουν πολύ αλλά δεν τολμώ να φορέσω λουλούδια στα μαλλιά!! χαχα!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πόσο υπέροχο, ρομαντικό κ' παραμυθένιο!!!
    Σίγουρα η πριγκίπισσα σου θα χαρεί πολύ!!!
    Αμέέέτρητα φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πολύ όμορφη, girly στέκα!!! αγαπημένο αξεσουάρ!!φιλάκια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ωραία ιδέα για ένα πιο ρομαντικό λουκ!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εξαιρετικη... ακομη και για κουαφ νυφης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια σας!