11.9.12

Concrete and stone!

Πως θα σας φαινόταν να μένατε σε ένα σπίτι, χωρίς να έχουν χρώμα οι τοίχοι και δεν μιλάω για λευκό, αλλά για το χρώμα του τσιμέντου?


 Την λεγόμενη πατητή τσιμεντοκονία...σίγουρα όλοι την γνωρίζετε είτε από την ονομασία, είτε από τις παρακάτω εικόνες που θα δείτε. Η τσιμεντοκονία χρησιμοποιείται ως βάση δαπέδου πριν την τοποθέτηση πλακιδίων ή ξύλινου πατώματος, η σύσταση της αποτελείται από ποζουλάνη, ποταμίσια άμμο, υδραυλικό ασβέστη και νερό. Τώρα όμως χρησιμοποιείται και στους τοίχους είτε μόνο του, είτε σε μίξη με κάποιο χρώμα. Είναι ένα οικολογικό υλικό που δεν απορροφά νερό και δεν προκαλεί σκασίματα. 


 Μπορεί να σας φαίνεται κάπως ψυχρή και να θεωρείται ότι ταιριάζει μόνο σε βιομηχανικούς χώρους, αν όμως βρει τον κατάλληλο χώρο και τα κατάλληλα διακοσμητικά στοιχεία, σίγουρα θα αναδειχθεί και θα αλλάξετε αμέσως γνώμη! Αν ακόμα δεν σας έπεισα, δοκιμάστε ταπετσαρία στο χρώμα του τσιμέντου, ναι καλά διαβάσατε, υπάρχει!


 Άλλη μία επιστροφή λοιπόν μιας παλιάς τεχνοτροπίας, που μπορείτε να την δείτε σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους. Η ιδιαιτερότητα του είναι ότι ταιριάζει σε μοντέρνα και κλασικά σπίτι, δείτε παρακάτω μερικά παραδείγματα, πως δένει το τσιμέντο σε κάποιους πολύ ωραίους χώρους, όπως επίσης και η πέτρα, άλλο ένα φυσικό υλικό.









Μπορείτε να δείτε το ποστ και στο Art Nouveau.





16 σχόλια:

  1. Πατητή τσιμεντοκονία έκανα στα μπάνια στο εξοχικό. Δεν ήμουν σίγουρη για το πώς τελικά θα έβγαινε, το είχα δει σε περιοδικά και μ΄άρεσε κι είπα να το τολμήσω. Δυσκολεύτηκα να βρω μαστόρια να γνωρίζουν. Τελικά όμως είναι εξαιρετικό!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μια χαρά είναι ! Εμένα μου αρέσει πολύ, αρκεί βέβαια να μην είναι μονότονη
    η διακόσμηση. Οι φωτογραφίες είναι φοβερές :)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα! Κι εμένα μου αρέσει το έχω δει σε κολόνα μέσα σε μονέρνο σαλόνι. Πολύ κατατοπιστική ανάρτηση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραία τεχνοτροπία όταν συνδυάζεται με άλλα φυσικά υλικά. Υπέροχες φωτογραφίες!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ωραία επιλογή φωτογραφιών!
    Αλλά να σου πω την αλήθεια θα ψυχοπλακωνόμουν με τσιμεντένιους τοίχους γύρο μου !

    Σε φιλώ πολύ
    xoxoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχες φωτογραφίες!
    Προσωπικά δεν θα είχα κανένα πρόβλημα να μένω σε οποιοδήποτε από τα παραπάνω σπίτια!
    Φιλιά Χριστίνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η πέτρα μου αρέσει πολύ! Το τσιμέντο όχι ιδιαίτερα.. μου αφήνει την αίσθηση του μισοτελειωμένου και του βρώμικου! Δεν ξέρω πως το έχω πάρει έτσι!! Αν και μερικές φωτογραφίες, όπως είδα, είναι τρομερές!! Γιατί, όχι;;
    Καλή σου ημέρα!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν ξέρω αν θα το τολμούσα κάτι τέτοιο στο σπίτι μου!
    Αν έμενα πάντως σε ένα από τα παραπάνω δεν θα με χαλούσε.
    Καλό βράδυ! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ετσι ονειρεύομαι το σπίτι μου!!!απίστευτη η τεχνική αυτή!!
    βρήκες το ευαίσθητο σημείο μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πανέμορφο το αποτέλεσμα! Δεν έχει τύχει να βρεθώ σε χώρο που να το παρατηρήσω από κοντά. Εμένα γενικώς μου αρέσουν και τα εμφανή μπετά, οπότε αυτό που βλέπουμε στις φωτογραφίες θα μπορούσε να πει κανείς πως είναι λάιτ εκδοχή!
    {Fan, όπως λέμε sofan!}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Hello from France
    I am very happy to welcome you!
    Your blog has been accepted in EUROPE GREECE a minute!
    We ask you to follow the blog "Directory"
    Following our blog will gives you twice as many possibilities of visits to your blog!
    Thank you for your understanding.
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    Invite your friends to join us in the "directory"!
    The creation of this new blog "directory" allows a rapprochement between different countries, a knowledge of different cultures and a sharing of different traditions, passions, fashion, paintings, crafts, cooking,
    photography and poetry. So you will be able to find in different countries other people with passions similar to your ones.
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world.
    The more people will join, the more opportunities everyone will have. And yes, I confess, I need people to know this blog!
    You are in some way the Ambassador of this blog in your Country.
    This is not a personal blog, I created it for all to enjoy.
    SO, you also have to make it known to your contacts and friends in your blog domain: the success of this blog depends on all Participants.
    So, during your next comments with your friends, ask them to come in the 'Directory' by writing in your comments:
    *** I am in the directory come join me! http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/ ***
    You want this directory to become more important? Help me to make it grow up!
    Your blog is in the list EUROPE GREECE and I hope this list will grow very quickly
    Regards
    Chris
    We ask that you follow our blog and place a badge of your choice on your blog, in order to introduce the "directory" to your friends.
    http://nsm05.casimages.com/img/2012/07/12/12071211040212502810092867.gif
    http://nsm05.casimages.com/img/2012/03/19/120319072128505749603643.gif
    http://nsm05.casimages.com/img/2012/03/24/1203240217091250289621842.png
    http://nsm05.casimages.com/img/2012/03/28/120328020518505749640557.gif
    http://nsm05.casimages.com/img/2012/03/26/1203260602581250289633006.gif

    If you want me to know the blog of your friends, send me their urls
    I see that you know many people in your country, you can try to get them in the directory?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Προσωπικά προτιμώ τη ζεστασιά του ξύλου. Το τσιμέντο μου φαίνεται λίγο κρύο υλικό, αν και οι φωτογραφίες που μας έχεις είναι όμορφες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Great selection - I especially like the kitchens.
    http://missbbobochic.blogspot.co.uk/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. φοβερό είναι, εμένα μου αρέσει πολύ!! πολύ industrial!! και αν συνδυαστεί με τα σωστά έπιπλα και αντικείμενα είναι φανταστικό!! φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια σας!