2.4.12

Το απόλυτο χρώμα του 2012!

Ας υποδεχθούμε τον Απρίλη με ένα υπέροχο χρώμα!
Ποιο είναι? Δείτε εδώ...Tangerine Tango Tangerine Tango ή Μανταρινί tango
 Πως να το πεις? κοκκινωπό πορτοκαλί ίσως...Λίγο ροζ-λίγο πορτοκαλί- λίγο κόκκινο...Δεν πιστεύω να σας μπέρδεψα? 
Τον τελευταίο καιρό, το βλέπω παντού. Κάνοντας μια βόλτα στα μαγαζιά το Σάββατο είδα από κοντά πόσο υπέροχο χρώμα είναι!!
Προσφέρει την ώθηση που χρειαζόμαστε, ενέργεια για να φορτίσουμε και να προχωρήσουμε μπροστά. Εξελιγμένο αλλά ταυτόχρονα δραματικό και σαγηνευτικό, είναι ένα πορτοκαλί με πολύ βάθος σε αυτό,θυμίζει τις ακτινοβόλες αποχρώσεις του ηλιοβασιλέματος. Παντρεύεται η ζωτικότητα και η αδρεναλίνη του κόκκινου με τη φιλικότητα και τη ζεστασιά του κίτρινου, για να σχηματίσουν μια υψηλής ορατότητας μαγνητική απόχρωση, που μας παρέχει θερμότητα και ενέργεια.
Και φυσικά είναι ένα χρώμα που θα το δείτε παντού, στα ρούχα, στα χείλη, στα νύχια, ακόμα και στη διακόσμηση.
Μαξιλάρια, καλύμματα και αξεσουάρ τραπεζιού σε αυτό το χρώμα σε οποιοδήποτε δωμάτιο, συσκευές για λίγο πιο ποπ διάθεση. Ψάχνετε για έναν ανέξοδο τρόπο για να ζωντανέψει το σπίτι σας; Χρωματίστε έναν τοίχο Tangerine Tango για μια δυναμική έκρηξη της ενέργειας στην κουζίνα, διάδρομο ή όπου αλλού θέλετε.
Για πείτε μου λοιπόν πως σας φαίνεται?












4 σχόλια:

  1. Σαν κοραλί ειναι περίπου. Μου αρέσει αν και εξαρτάται απο ποιο άλλο χρώμα συνοδεύεται.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναι κι εγω σκουρο κοραλι θα το ελεγα και μου αρεσει παααααρα πολυ!!! Τι κριμα που ειμαι μονιμως ταπι και δεν προβλεπεται να παιρνω ουτε ρουχο, ουτε μαξιλαροθηκη, ουτε κηροποιγηγιο σε αυτο το χρωμα :) Αντε, ισως παρω βερνικι νυχιων :):)

    καλημερααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σωστά κορίτσια, σαν κοραλί είναι...στο σπίτι για να το συνδυάσεις όμορφα θέλει natural colours, καφέ, μπέζ, λευκό. Κι εγώ με βερνίκι νυχιών θα ξεκινήσω, έτσι όπως πάνε τα οικονομικά μας...εκτός κι αν σας συμβεί ότι μου συνέβη, βρήκα μια τσαντούλα με ψώνια στο δρόμο,οπότε θα τα αλλάξω...καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραίο χρώμα φωτίζει το χώρο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια σας!